Ännu en tävling!/Mkt plugg/Sommar

Hej!

Jag har hittat ännu en rolig tävling som jag vet att det är många som skulle älska! Man kan nämligen vinna ett par ursnygga Jeffery Campbell klackar! Jag tycker alla ska vara med och tävla, även ni killar därute, ni kan ju alltid ge skorna till flickvännen, systern eller kompisen, tro mig de skulle bli överlyckliga! För er som vill vara med och tävla tryck HÄR och för er som känner att ni har tröttnat på de modebloggar som ni läser tryck HÄR så kommer ni till startsidan av den söta tjejens modeblogg!

Det var det om tävlingen ;).

Just nu har jag sjukt mycket plugg, jag tror inte ni förstår hur mycket jag har att göra! Jag känner mig helt utmattad och jag skulle verkligen ehöva sommarlovet just nu :( Men det verkasr som att sommaren kommer iaf, om inte det börjar snöa igen, Svergies väders humörsvängningar-.-' ...

Aja men det var allt för idag! <3


Det här är skorna man kan vinna ;)

  • bloglovin
  • RSS 2.0